<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8049081\x26blogName\x3dRon97\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ron97.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ron97.blogspot.com/\x26vt\x3d341491511223301082', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

5.10.05

Makan?

Image hosted by Photobucket.com

Gila amat, baru posa, dah macam nak raya. semalam aku gi kaypor jab. nak cari koker oat. buat sahur (tak pernah makan, dan tak reti makan pun, saja nak cuba. Hari pertama, aku makan 4 sudu. lepas tu aku belek belek dalam peti ais. ada apple. aku sahur ngan apple sebiji jer. lagi mudah. huhuhuh)
Gila amat aku tengok orang shopping semalam. mentang mentanglah bonus 2 kali bayar jer.. bukan 6 kali bayar mcm orang duk sembang sebelum ni. siap sampai 2 troli lagi ada yg shopping nya. hmm. semoga makanan makanan yang lebih dia masak nanti, hantar hantarlah buat moreh kat putra harmoni ni.. hahaha.
aku tengah tinggal sorang sorang nii.. dua dua member umah dah balik kampung. tinggallah aku terkontang kanting sorang.

Habis cerita tu. hmm.. Untuk bulan posa ni, aku nak cerita masak jer. sbb itu yang paling menarik. hehehe
aku balik awal arini, beli ayam separuh, kendian cili boh. kendian, hmm.. apa lagi.. oo.. minyak masak dah takder. hmm.. hari ni masak ayam masak cili boh jerlah.. asam jawa sekalilah beli. hmm.. macam mana nak masak..? itu tak boleh bagitau untuk arini. tunggu aku masak dulu. hahaha.. tapi aku jamin. bomba boleh bersedia bukak posa dengan aman hari ni. hahaha

Sepa ada cadangan, macam mana nak makan koker oat??