<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8049081\x26blogName\x3dRon97\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ron97.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ron97.blogspot.com/\x26vt\x3d341491511223301082', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

11.4.05

Ibarat

Ibarat mengharapkan pagar, pagar makan padi
Ibarat minta subsidi, dapat borang cukai
Ibarat simpan di maybank, bukan makin bertambah duit
Ibarat bela anak, akhirnya kita dirumah org tua
Ibarat bayar tol, tapi jem jugak
Ibarat sanjung nama 'Prof', filem najis jugak
Ibarat order tandori, dapat bubur
Ibarat mengharapkan pak guard, pak guard jugak yg perompak
Ibarat percaya nurse comel, diinjek jugak kita
Ibarat bunga cantik, buahnya busuk juga
Ibarat tasik luas, kolam kumbahan juga akhirnya
Ibarat muka lawa, sengau juga suaranya
Ibarat moto mahal, minyak sentiasa kat 'E'
Ibarat pos ekspres, alamatnya awek, dptnya mapley
Ibarat mangga pintu sampai 3, bila kebakaran kita juga tak sempat Keluar
Ibarat nama sewa bulanan free, tapi kena bayar byk juga
Ibarat ...

aku benar benar makan hati.. tapi aku tak marah sebab aku yang bodoh kerana terlalu percayakan orang. Apa yang aku harapkan, ada tuah disebalik kebodohan aku itu.


Nota :
1. ikut suka hati akulah nak buat 2 titik ker 3 titik ker, blog babi ker, khinzir ker, pink ker, anjing ker, bewak ker.
2. ini adalah bukan entry tak puas hati, tapi entry kecewa
3. aku tak masuk lagi dalam geng jiwa kacau.
4. Selamat ulang tahun kelahiran EP. Semoga terus sukses. U are the best, your spirit is my inspiration. sekali lagi, kami malu bila dibesday EP, kami tak dpt membayar harga makanan.
5. Aku ingin menonton sehingga abis robot. nak ikut diman?
6. Aku teringin nak kerja NSTP, punchkad pukul 9, masuk kul 10.30. wau! alangkah indahnya jika opis aku begitu. tolonglah paklah..
7. Geng Saya, Geng Dia, Geng Kita? <-- nantikan kereta dihadapan anda.
8. Penyelesaian sesat tak semestinya U turn, tak gitu ABY?
9. Fuh org kelantan. Fuh org kelantan. amin,