<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8049081\x26blogName\x3dRon97\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ron97.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ron97.blogspot.com/\x26vt\x3d341491511223301082', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

25.1.05

PTD konon

hari ni rasa begitu tertekan.. semua benda rasa tak best.. bila berganjak dari komputer.. mesti ada benda yg tak kena.. nasib baiklah boleh konfrenc.. best jugak dpt chat.. buat lawak.. baca lawak lawak.. terhibur balik hati.. memang mengembalikan semula semangat aku.. mcm mcm menghilangkan semangat aku.. kat opis nii. terutamanya.. bos bos yang semuanya nak tunjuk pandai.. abis tunggang langgang.. sampai sekarang.. aku dah tak buat peduli.. bukan kerja aku.. aku tak buat.. biarlah apa nak jadi.. pening abis kakitangan.. sekejab itu, sekejab ini.. sekejab boss sorang nii ckp gini, sekejab sorang ckp gitu.. aku kengkadang tak suka PTD nii.. dahlah fresh tak tau apa.. masuk terus jadi boss.. yg ada dlm kepala otak diorang cuma teori.. takdak pengalaman apa semua.. dan kemudian bila buat kerja.. semua tak tau.. semua payah.. pahtu, yg sakit kepala, kakitangan nilah.. penolong boss yg 2 orang tu pulak.. lagi kucau kacir bila dia tengok boss sendiri kucar kacir.. seeloknya ptd nii.. letak tempat yg senang senang jer.. tempat yang begitu sulit dan payah mcm tempat aku tu.. tak perlu duk sini.. buat susah kepala otak kakitangan jer.. Kepada yg dpt PTD tu.. kerjalah elok elok.. jangan lembek sangat..