<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8049081\x26blogName\x3dRon97\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ron97.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ron97.blogspot.com/\x26vt\x3d341491511223301082', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

27.12.04

Terima kasih

Gath pertama di Taman KLCC 11/11/2001. kedua di taman klcc lagi, 03/11/2002. gath ke3 di restoren nelayan titiwangsa 17/01/2004. dan gath keempat di UPM 26/12/2004 alias kelmarin. semuanya tersebut itu adalah gath tahunan rasmi, ia tidak mengambil kira gath gath kecil yang lain. ok.. kustop bab skima.

Gath kelmarin, banyak orang puas hati, apa bila orang puas hati.. aku jadi lega hati.. walaupun sekadar memainkan peranan yang hanya sedikit, namun terasa bebanan turut akan terasa. aku kalau buat program masa kolej dulu, mesti ada menda yang tak kena.. dan selalunya aku buat sorang diri jer.. kali ni.. lega rasanya, semua orang ambik port masing masing. nd dan kengkawan dah prepare dewann petang sabtu. datang ramai ramai kemas.. akurasa diorang abis kurang 2 jam untuk kemas dewan tu, kalau ada 7 orang.. kalau kurang orang.. lagi lama rasanya. mesti penat gila. kak nett pulak, selepas buku telah disiapkan oleh op yang menyusun buku buku (dan jugak banyak menolong terutama dlm bab promosi dan menjadi duta kepada gath kali ni..), giliran kak nett pulak untuk fotostat, nasib malang, fotostat rosak.. kena fotostat kedai. nasib baik kak nett kenyit mata ngan mamak kedai tu.. dapat jugak siap awal fotostat tu.. kalau tidak.. mau isnin baru dapat. amyz pulak kena print tag nama. nida pulak kena liminate.. walaupun akhirnya tak limate.. tapi. nida kena buat tambahan beberapa tag untuk beberapa orang yg last kompom. tipah pulak kena buat doorgift budak budak.. walapun awalnya rasa lebih.. tapi akhirnya, tak cukup pulak.. bapak bapak abang abang budak pun nak jugak.. aku ngan nd pun tak dapat.. bodek basri pun dia taknak kasi.. T_T wakdin pulak, awal awal lagi dah pi ambik majalah karangkraf untuk doorgift.. banyak jugak tu.. terima kasih kak sri.. attok pulak, walaupun dengan kesibukannya.. telah dpt hadir jugak dgn skripnya. walaupun pada awalnya, agak terlalu formal.. tetapi selepas suasana agak relax.. dah makin tak formal dah.. lega hati.. tokrimau dah stanby dah video untuk tayang.. best betul.. aku kalau ada videocam.. aku pun nak buat jugak.. hehehe.. anugerah pun, bukan main cantik tok buat hadir design by lasso. aku kalau ikut hatinya.. anugerah rekabentuk aku nak cakap takdak pemenang jer.. boleh aku bawak balik hadiah.. muahahahaha.. makanan hasil usaha bang rudy.. aku memang tunduk hormatlah.. topklas.. aku tak sangka makanan bukan lazat untuk semua orang, sampai abis kena tapau.. menu pun aku rasa, diorang akan puas hati.. walaupun air tak cukup.. ia bagus jugak, sbb ia telah dapat untuk menghabiskan tembikai yang sedia tak abis. sbb kita cuma ada sorang jer tukang perabis makanan ari kelmarin.. iaitu si Basri.. hahaha.. dari awal sampai akhir.. duk kat meja buffet tu jer.. hahaha.. bowling yang dihandle oleh ciknana dengar kata bukan main best.. sayang betul aku tak dapat join.. kalau tidak.. sah aku boleh menang tin biskut besar tu.. cukup stok sebulan.. hahaha.. cik langsat dan zhoulsz pulak, menjalankan tugas teksi sapu dengan jayanya.. dengar kata siap sampai jemput kat rumah lagi.. memang best servis.. mereka juga telah dengan jayanya lari dari ditangkap oleh jpj sbb takdak permit teksi.. hahaha.. salina pulak bukan setakat jemput aku kat umah, sanggup pulak menumpangkan doorgift dan jugak hadiah sumbangan kak adriani. dah tu sanggup pulak pergi balik putrajaya.. tolong ambik beehun.. kendian tolong hantaq aku pulak ngan doorgift.. lowed gila dia nyer kereta.. korang bayanglah.. bertapa beratnya doorgift yg korang terima tu.. hahaha.. zu dan zu, tolong masukkan semua doorgift dan tolong kak nett dari segi pendaftaran. diorang ni diam jer.. tapi mudah mintak tolong. zu dan zu ni jugaklah yang tolong basuh pinggan sbb pinggan tak cukup.. yang kalau ikutnya, orang lain yang lambat tu sah tak leh makan.. (thanks op sbb bgtau). mush, kak ungku the best, nd dan zhoulsz.. memang best.. persembahan yang betul betul aku tabik.. berani.. walaupun berpeluh satu badan.. tapi tetap teguh di atas pentas sehingga 4 lagu.. hebat tu... uncle ep, walaupun dalam tak sihat.. banyak membantu.. dialah umpama bapak kepada semua ajk. dia bukan main caring lagi dengan kita.. tak sempat aku nak create satu anugerah penghargaan untuk dia. spyz pulak, sanggup dari johor, lari balik ke kl semata mata untuk join.. kesian aku ngan anak anak dia.. nasib baik ada si nett ngan amyz tukang mengasuh.. dari johor tu.. terima kasih sbb tolong puji nett untuk saya, hahaha.. tipah ngan attok handle majlis semalam.. memang best.. diorang telah berjaya untuk memastikan perjalanan majlis, dlm kawalan diorang. mie pulak, abis jer dari kenduri umah ipar baru dia.. terus datang.. dengan set baju kuning diraja, memang cantik masa dia sampai, sbb terus jer naik pentas terima anugerah untuk weblog tercanggih. dan paling best.. bila aku lihat semua ajk dan juga ahli ahli yg hadir.. sama sama kemas dewan.. dlm masa 30 minit.. dan peluh yang paling minima.. semua menda dlm dewan dah dikemas.. hebat. ia bagaikan satu perkara penutup kepada gathering ini.. yang akhirnya, membuatkan aku rasa gathering ini, terlalu istimewa.

aku takut sebenarnya, untuk buat report cam ni.. takut tak tersebut nama.. risau sangat.. takut ada yang terasa.. aku cuba ingat.. tapi kalau tak buat report pulak.. kang kena bambu pulak.. terima kasih aku rakamkan kepada semua penaja penaja.. dan terima kasih jugak kepada tangan tangan belakang yang menghulur tanpa kesedaran pihak penganjur yang lain. aku rakamkan jutaan terima kasih.. aku akan ingatinya, you all the best.. saya akan sentiasa padang tinggi kepada anda semua. penaja penaja anugerah.. pada aku, terlalu bermurah hati.. aku risau sebenarnya, dengan kadar rm55 untuk anugerah tu.. takut terlalu membebankan.. tetapi alhamdulillah.. ada yang telah beri lebih.. tak sangka aku.. hadiah pulak semua best best..

dikesempatan ini, aku ingin merakam jutaan terima kasih kepada semua, aku hanya sempat hantaq sms pada mereka yang aku ada no telefon jer. terima kasih.. terima kasih.. terima kasih semua.. terima kasih kerana menjadikan gath kali ini terlalu teratur dan berjaya.

kepada kak nett.. saya punya partner.. terima kasih.. kita telah berjaya.. hahaha.. kita tak rugi.. kita tak rugi kak nett.. hutang semua setel kak nett.. duit gj pun kita tak sentuh kak nett.. ish.. kita berjaya kak nett.. syukurnya..

kepada semua yg hadir.. terima kasih sbb kesudian korang semua untuk hadir.. ada wajah wajah yang aku dengar sebelum ni,, mengalami beberapa kesusahan untuk hadir.. tetapi muncul jua.. komitmen anda semua terlalu hebat.. kepada orang orang yang baru join.. terima kasih kerana telah memberi kepercayaan kepada kami.. terima kasih semua.. terima kasih.. maaf sbb aku tak bertegur dengan korang semua.. aku ni pemalu orang nyer.. betul.. aku ni pemalu.. tak tipu.. hehehe.. terima kasih semua.. terima kasih.. dan terima kasih terakhir aku adalah kepada bos aku.. kerana pada pagi yang indah ini.. dia tidak membebel membebel membebel. sbb aku tak dapat buat overtime 2 hari turut turut.. nasib baik.. indah sungguh pagi.. you are the best bos.. hahaha..

kepada semua, saya dimaklumkan.. kita dah takdak aktiviti selepas ini sehinggalah selepas pilihanraya gj pulak. jadi,.. berehatlah kejab.. tapi dengar dengar kata.. ada ajk yang nak buat jugak bowling.. tak puas hati.. nak main jugak.. hahaha.. tengoklah.. kalau aku boleh join.. aku join..
akhir sekali.. terima kasih malaysia.. hehehe

**tambahan - takziah aku ucapankan kepada semua mereka yang kehilangan keluarga tersayang akibat gempa bumi di indonesia dan kejadian ombak besar yang berlaku kelmarin.. keadaan terlalu sibuk membuatkan kami tidak terasa. al-fatihah