<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8049081\x26blogName\x3dRon97\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ron97.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ron97.blogspot.com/\x26vt\x3d341491511223301082', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

6.12.04


bak kata utusan , "perlis juara bertuah". bak kata kak pnut "perlis menang bukan sebagai anak jantan". hmm.. nak taknak.. aku perlu setuju. dlm pemerhatian aku sepanjang 90 minit lebih tu.. di stadium dengan tiket free.. aku perhatikan, kedah sepatutnya menang.. tetapi mungkin diorang takdak luck malam tu. rezki bukan ditangan mereka. perlis pulak, aku rasa mcm nak masuk padang jer.. sekeh sekor sekor.. main lagi teruk dari budak sekolah rendah main. nasib baik menang.. taklah orang mengata sangat. kalau gini main.. jatuh standard piala malaysia.

kelmarin, keluar umah dari kul 8 pagi, 12 malam baru sampai umah balik. pi setel bab gath genting kaynet, aku tak jadi pi sebb aku nak pi kenduri umah mie. kendian pi meraya kat umah tuanpresiden mak idam ngan tuan spyz. kendian makan makan kat kg. baru walaupun aku tak makan pun. T_T dan akhirnya.. hantaq purbe ngan Mj ke Pudu. dan akhir sekali, kak lang hantaq pi stesen bandar tasik selatan.
penat tapi seronok. puas hati betul. puas hati lagi dari tak boleh pi genting. Posted by Hello