<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8049081\x26blogName\x3dRon97\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ron97.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ron97.blogspot.com/\x26vt\x3d341491511223301082', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

29.11.04

Rumah Terbuka Aidilfitri


Gambar semasa Sambutan Rumah Terbuka Malaysia sempena Aidilfitri.
takdak apa yang menarik. xramai yang datang kerana hujan pada petang dan malamnya. sebelum agong datang. lepaih agong datang. memang dah tak hujan. nasib baik menjadi bomoh hujan yang nii. sbb bomoh hujan nii.. kementerian kesenian yang cari sendiri. dia taknak pakai yang putrajaya punya. sbb putrajaya punya kena bayar RM400. LO tak terima.. T_T
apapon. hari tu jugak, aku dapat jumpa orang tertinggi di dunia. rasa cam kecik pulak aku. tak gayat ker dia ekk? hahaha. orang malaysia tahap pinggang dia jer.. :)) tak sempat nak tangkap gambar sbb bz sangat. makanan malam tu. aku kasi 1 bintang jer.. langsung tak sedap. tawar. mungkin air hujan dah masuk hahaha. nasib baik petang tu aku dah makan puas puas kat umah bos aku. memang aku kasi 5 bintanglah dia masak. top clas.. memang sedap gila. itu yang malam tu, aku jadi tak selera dah.. dah makan menda sedap.. hahaha. aku balik awal. tak tunggu konsert abis pun. agong blah. kami pun blah.
kali ni jugak, aku dapat juga si 'warga emas' yang nida duk cerita selalu tu. hahaha. memang poyo orang tua tu. Jekk kuat tul. tapi yang paling best. dia punya maki tu.. memang tak tengok tempat dah. kesian aku tengok pegawai pegawai laki yang kena ngan dia. hahaha. tapi yang dia kata tu. memang benar jugak. dah depan stage tu air penuh. basah. tapi semua pegawai takat tengok jer.. tak buat apa pun. agong dah nak sampai. memang sedaplah dia maki. hahaha.
yang lawak jugak. bebudak baru anak buah si nida tu. hahaha. bergaya sakan. siap selepang apalah. tumit tinggilah.. dahlah tumit tinggi 3 inci. kecik pulak tu. dia ingat apa? dinner?
hahaha.. memang yang malam nii.. aku banyak gelak.. selain gelak ngan lawak senario.. hahaha.. lawak kementerian kesenian lagi lawak.. hahaha.. Posted by Hello