<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8049081\x26blogName\x3dRon97\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ron97.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ron97.blogspot.com/\x26vt\x3d341491511223301082', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

3.11.04

Nak tipu lah tu..

semalam.. aku tergelak sikit.. ada orang time demam datuk nii.. nak menipu kata dia dapat datuk....

Caller: sori, i want to know, ada seorang itu, dia mengaku kata dia Datuk Seri **** bt. *****, dia kata dapat anugerah datuk dari persekutuan, saya ingin dapat kepastian, boleh awak tolong check.
aku : ok sir, awak pasti dia kata dia dapat datuk seri?
caller : yer
aku : pasti dari persekutuan
caller : yer (banyak pulak tanya budak nii..)
aku : aaa.. mintak maaflah, sebenarnya, persekutuan takdak bagi gelaran datuk seri, kita ada datuk atau tan sri atau tun aja..
caller : yer ker..? aiya.. wa sudah kena tipulah..

_______________________________***

umah aku keputusan internet bermula ahad lepas.. aku tak perasan sangat. aku balik dari kelantan baru aku perasan.. lain jer.. ym tak online.. balik tengok main game jer.. nasib baik ada NFS2.. hahaha.. kasian.. esok adalah balik internet tu.. harap harap takdaklah yang update blog panjang panjang.. nak balas dendam.. hahaha..

_______________________________***

aku nyer ic dan kad atm tercicir.. tak tau kat mana tapi yang pasti.. masa aku kalut kalut nak balik mai kl.. aiya.. seksa aku kelmarin.. pi pejabat pendaftaran, bank semua.. nasib baik duit dlm bank tak dak orang kacau.. kalau tidak.. hangus aku 2 bulan.. T_T sekarang nii.. aku pakai ic sementaralah.. besar bapak.. lagi risau aku.. time time hujan nii.. basahkang.. susah pulak aku..

_______________________________***

aku dah start invest aku nyer duit.. sekarang untuk bulan nii.. aku invest dlm RM****. asb separuh, tabung haji suku, sijil simpanan bsn suku. lepas nii.. dah kaya.. aku nak jadi along pulak.. hahaha.. cita cita yang bagus tu.. banyak untung wooo.. hahahah...