<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8049081\x26blogName\x3dRon97\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ron97.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ron97.blogspot.com/\x26vt\x3d341491511223301082', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

12.10.04

Penat

Balik dari urusetia lawatan, penat tu idak lah sangat.. tapi boleh tahan lah. pi opis.. menimbun pulak kerja.. baru tinggal opis sehari.. sampai ke minit minit terakhir nak balik tu.. barulah siap kerja.. tapi tak jugak abis.. esok pagi pagi dah ada kerja tunggu..

tadi.. pejabat p* tepon.. nasib baik tak sampai kat aku.. dia salah kall.. pahtu bila kawan aku passline.. terputus.. dia dah start tanya pasal pingat negeri ******.. naya dah.. depa tak hantar pun kat aku.. mintak tak bagi bagi lagi.. diorang nii buat hal.. yang nak kena.. aku nyer.. nasib baiklah negeri ****** tu.. kira ok dia nyer staff.. en. b*******, dia memang best.. dia banyak tolong.. aku pun jadi semangat nak tolong dia.. dia hantaq list untuk kelulusan.. aku pun semangat nak tolong.. sehari aku dah siap buat semua.. sorting semua.. walaupun dianyer list hantaq kat aku tu.. takdak jawatan calon tu.. aku tolong cari sendiri.. tepon 103.. kendian tepon opis dia.. tanya jawatan.. untuk semua calon tu.. adalah 30 lebih.. tapi kita jadi tak kisah bila orang lain.. tolong kita selalu.. kita pun semangat nak tolong dia balik.. sehari jer.. aku dah siap semua..

jelos aku tengok report pasal gath gabai tu.. ke sana ke mari aku tengok.. mesti report pasal gath tu.. jelos yang amat aku.. tapi nak buat gena.. dah kena tugas.. dah tu.. yang buat lagi sadis nii.. hujung minggu ni.. ada gath perbincangan pasal gath 2004.. masalh jugak tu.. sbb hujung minggu nii aku nak balik kampung.. dah janji ngan mak aku.. orang tua, kalau dah janji .. kena tunai.. merajuk. susah aku.. hmm.. melepas lagi gath kali nii...