<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8049081\x26blogName\x3dRon97\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ron97.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ron97.blogspot.com/\x26vt\x3d341491511223301082', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

29.10.04

japanise..

My Japanese name is Fukusaburu Miyazaki.
Take The Kawaii Japanese Name Generator by Shuichigami today!
Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

My japanese name is 山田 Yamada (mountain field) 一真 Kazuma (one reality).
Take your real japanese name generator! today!
Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

_________________**
hm..
seperti cerita buli, dalam dunia ni cuma ada dua.. pemangsa atau mangsa.. memang kita tak boleh lari.. dan yang pastinya.. pemangsa sentiasa didepani oleh kuasa yang dia ada.. membuatkan mangsa hanya boleh terus menjadi mangsa.. semua orang memang taknak jadi mangsa.. tetapi siapa yang sanggup ddan mampu untuk mengatasi itu.
ada dua perkara yang aku nak cerita..
1. kengkadang.. bila kita berada di bawah.. kita memang mudah merasai ditindas.. terutama dengan ayat "awakkan di bawah saya..". macam macam yang boleh aku ceritakan.. walaupun tempoh berkerja kerajaan itu bagi aku masih singkat.. tetapi dengan pengalaman kerja yang lain bagi aku.. aku dah mulai faham.
Arrgghh.. pedulikan ayat di atas... terlalu skima.. sebenarnya.. aku tengah tak puas hati nii.. bos aku suh buatkan kerja sekolah anak dia.. BODOH..!! BENGGONG..!! STUPID MAT PIT!! tapi sini jerlah.. :D bila bos suruh.. angguk ajalah.. lepaih tu.. aku letak ja tepi komputer.. dah 3 hari aku tak sentuh.. yang lepas baru ni.. aku tolong gitu gitu jer.. bukan tugas aku.. buat apa aku nak buat.. yang paling aku tak puas hati.. napa nak manja sangat anak tu.. biar dia rasa sikit susahnya nak berlajar.. lagi susah nak berkerja.. apa? awak ingat awak anak bos.. awak boleh buat minta apa jer.. nasib baik hang comell T_T..
2. aku dah tersalah faham konsep.. itu jer rumusan yang boleh aku beri untuk perkara kedua nii.. member aku cakap... tunjukkanlah kebolehan yang aada sepanjang tempoh 3 tahun nii.. tempoh sebelum tetap.. malangnya kini.. sekejab sekejab. aku kena panggil.. tengok komputer nu.. tengok komp nii.. dah jadi teknisen komputer dah.. kendian pasal buku pulak.. nak buat buku.. aku jugak kena edit gambar.. menimbun.. kendian.. dia tau aku ada scince comp.. disuruhnya pulak aku buat sistem.. T_T... sekali aritu.. bos besar datang.. dia suh upgradekan sistem opis.. GILA!!.. terus aku tolak.. itu dah kerja gila tu.. aku nii PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN DAN OPERASI) bukan PENOLONG PENGAWAI SISTEM MAKLUMAT. horror tul...