<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8049081\x26blogName\x3dRon97\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ron97.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ron97.blogspot.com/\x26vt\x3d341491511223301082', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

8.10.04

Debaran Keputusan

Secara jujur.. aku lihat kat opis nii.. keputusan yang ditunggu pada sabtu ini..bukanlah keputusan majlis tilawah al-quran peringkat antarabangsa.. tetapi.. Malaysia Idol.. ish ish.. apa yang boleh aku katakan lagi.. tapi gena gena pun.. pada hari keputusan yakni esok.. aku kena bertugas esok malam kat pwtc kat penutup majlis tilawah al-quran.. takpa.. korang tolong tengok kat aku.. aku tolong tengok kat korang.. ;)

semalam aku buang boring.. aku tengok New Police Story.. yang jackie chan berlakon tu.. saja jer.. semalam teruk sangat hari aku.. awal awal pagi dah out mood.. jatuh tangga bas.. sakit lagi sampai pagi nii.. dan macam macam lagilah kat opis.. biasalah.. opislah katakan.. tak bernama opis kalau takdak macam maca hal.. petang tu.. dengan boring nya aku turun kl.. mula mula ingat nak tengok THE BOURNE SUPREMACY tapi terlepas.. aku terlewat sikit.. biarlah.. minggu depanlah tengok kot.. nak tengok sekali ngan LADDER 49 .

tapi ada jugak benda lucu masa kat panggung semalam..
1. belum lagi start wayang.. yang kat sebelah aku tu.. walaupun bertudung dan berbaju kurung complete.. pakai tu memang tiada cacat.. tapi tak start lagi wayang.. dah siap duk raba raba.. ish ish.. kemaruk benar tu.. tapi aku berfikir positif.. mungkin suami isteri yang umah dia terbakar pagi tadi.. T_T..
2. aku sebelah ni pulak.. punyalah ganggu aku nak tengok wayang.. dia ingat macam dia tengok vcd kat umah kot.. boleh nak sorak sorak.. ish.. dah lah terengganu pekat.. ish ish.. aku berfikiran positif.. mungkin dia ni puteri umno kuala berang yang datang melawat KL kot..T_T..